"Kelimelere ihtiyacımız var. Bunu neden göremiyorsun? Kelimeler sayesinde düşünebiliyoruz. Onlar olmadan geçmişe bakmamızı sağlayacak bir hafızamız ya da geleceğe dair hayallerimiz olmaz. Kelimeler olmadan burada, şu anda sonsuza dek hapsoluruz."
"Neden bu kederli melodiyi çaldın? Neden? Buna nasıl dayanabiliyorsun?"
"Müzik rengarenktir, Letta, tıpkı bizim gibi. Eskiden Üretkenlere renk avcısı, müzisyen, ressam, dansçı deniyordu. Bizim yaptığımız şey, kendi kalbimizdeki renkleri yakalayıp diğer insanlarla paylaşmak. Biz renk avcısıyız. Hâlâ bu kelimeyi tercih ederim. Ve tatlım, benim renklerimden biri de keder."
Sayfa 262 - Letta ve Leyla'nın diyalogu.·Kitabı okudu