Sadece bir kez yaşadığını söylüyorlar.
Bu doğru değil,sadece bir kez ölüyoruz,ama her gün yaşıyoruz.
Ve her gün hayatının geri kalanını değiştirmek için muazzam bir başlangıç...
Bitti dediği anda yeniden başlarmış insan. Başka yerde başka şekilde başka hayatlarla mutsuz tedirgin ama yeniden. Ve bitti dediğinde durduğu zannettiği her şey yeniden yepyeni güzellikler için çarpmaya devam edermiş yani nefes alıyorsa insan umut var demekmiş.