Babam bizimkilerin çok güzel oynamış olduğunu söyledi :)
İzlememişti, yeni bakmış diyor çok güzel oynamışlar aslında, nazar değmiş bunlara.
Bende dedim, bence de çok güzel oynadılar ama buna rağmen insanlar nasıl linç yağmuruna tuttu...
Bence her şeye rağmen destek olmalılardı milli takımımıza. Çünkü bu tür linç yorumlarından dolayı da takımın morel motivasyon çöküşe giriyor. Çünkü insan bu dışarıdaki seslerden illa etkilenir.