Nadya

“Gayrı meşru bir muhabbetin neticesi, merhametsizce azap çekmektir”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neyni çok bekler ve umarsan O senden uzaklaşır. Hem ne demişdik; “İstediğini almak değil,verilene razı olmaktır imtahan”
Sayfa 58·Kitabı okudu
Unutma Allahın yoluna gideceğine bile yrmin etdiğin anda, o yemin senden bedel ister!!
Sayfa 57·Kitabı okudu
Bir insan Allahın verdiğini,Allah yolunda harcamaması kainata geliş amacını inkar etmesi demekdir.
Sayfa 53·Kitabı okudu
İman bir mazhariyyetden ibaret değildir.Sürecin hatta finalin adıdır. Öyleleri vardır ki hayatlarını Müslümanlığının zirvesinde yaşamış,son anda imanını bırakıb küfür üzre,yani kafir olmuş.
Sayfa 53·Kitabı okudu