Nadya

İman varsa imkan da vardır. Yani bizim problemimiz iman zafiyeti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Abi çalışmakda ibadet değil mi?” Beş vakit namaz varsa arada çalışmak ibadət yoksa değil.
“Namaz kılmayanların diğer amellerine bakılmayacak” (Hadis-i şerif)
Günahlardan dolayı namazı terk etmə,namazdan dolayı günahlarını terk et!
Yani ne tevafukdur ben hiç namaz kılmayanla tanışmadım,hep kılamayanlatrla tanıştım.