Şilan Akcan

Şilan Akcan
@Nalis_
Kitap okumayı, çay içmeyi,film izlemeyi müzik dinlemeyi ve cam kenarında oturup kar izlemeyi seven biri...
Bizi buradan hiç salmayacaklar ! Cürütecekler bizi burada ! Tanrım, öbür dünya da cehennem gerckten yok mu ? Bu alçaklar yaptıklarından ötürü bağışlanacak mi? Nerede adalet ?
Sayfa 66·Kitabı okudu
Reklam
Moralim çok bozuk ,dostum Ümitsizliğe düştüm
Sayfa 64·Kitabı okudu
Lanet olası hayat ! En acı ve kırıcı olan şey,bu hayatın acılara karşılık olarak mükafatla sona ermemesi.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Bu dünyada ki her şeyin saçma ve boş olduğuna emindi
Sayfa 62·Kitabı okudu
Oda da tek başına olduğunun bilincine varmak ne hoştu yalnız kalmadan hakiki mutluluğu bulmak mümkün değildi
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam