Çok boktan bir seriydi! Özür falan dilemiyorum! ve sorular sormak istiyorum: 1) Ana kız karakterin adı neden Nisa amk?! Yazar başka isim mi bulamamış?! Kendi ismini kullansaydı daha iyi olabilirdi! Ben de bu isme sahibim ve bu karakter rezalet ve utanç vericiydi! Kendimi iğrenç hissettim! Sözde güçlü kadın karakter! 2) Bu ana kız karakterimiz aşka neden bu kadar takıntılı?! Sanki aşktan başka hiçbir bok yokmuş gibi! Bu kızın IQ seviyesi kaç çok merak ediyorum! Erkeklerden bile daha bağımsız olmasını isterdim ama benim için tam bir hayal kırıklığıydı! Bu yaptıkları fedakarlık falan değil, düpedüz aptallık! Aynı annesi gibi! Annesi de aşk yaşayıp mecburen kaçmıştı! Kızı da aynı amk! Bunlar bildiğin sokak kedileri! Neyse, umarım bu serinin popülerliği bir an önce kaybolur!