Umut G.

Umut G.
@Narkissos24
Gece soğuk, içim alev alev Hüzün sarmış odamı Gözlerim solgun bir halde Aklımda sen, zinnimde sen Bir de beni, sızlatan bu köhne özlem..
Reklam
Her şey yolunda diyen, en büyük yalancıdır..
Tüm boşlukları kapatacak kadar geniş ve tüm çaresizliklere çare olan bir sen düşün, içimde.. Her şeyi kadere yormak cesaretsizliktir, bence.. Tüm karanlığa inat aydınlık olmak mesele Tüm kadercilere inat seni düşünebilmek mesele Şu an benden çok uzaktasın bilirim Bir ılgıt esinte seni bana getirir, tenime kondurur Kokunu alamam belki imkansızcasına Menekşelerde koklanır kokusu varmışcasına...
Kirpiğin ok, hilal Kaşın yay mıdır Alıp şu gönlüme Çakasım gelir
Gece gelirsin yar aklıma Tüm gün unuttum sanma Hatıralarda yaşatırım seni Sana ihtiyacım var hiç sanma Derler ki unut gitsin Baskasıyla sürüp gitsin Aklına gelirsem bir gün Yazma dönmem sana Geceler uzun gündüzler kısa Sende adımı anma boşa Hasret diye bir şey var Ne olduğunu bilirsin sanma Güzelim der ki meşk eyledim Her derdi aşk eyledim Soran olur elbet Güzelliğini köşk eyledim..
Reklam