----@ÖLÜMSÜZ@----

----@ÖLÜMSÜZ@----
@Narkoz_50
!!KESKİN NİŞANCI!!
31 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı

----@ÖLÜMSÜZ@----

, bir kitap okudu
3/10
·140 syf.·
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Affedemeyeceğim insanlar var bundan sonra! Ne olursa olsun görmek istemediklerim hayatımda! Ve baş başa kalması gerekenler; unutamadığım hatalarıyla! Affetmek erdemse de önemli değil bundan sonra! Bir erdem de eksik oluversin hayatımda...!!!
''Paranla şeref kazanma, şerefinle para kazan ki; paran bittiğinde, şerefin de bitmesin..!''
''Kötü Günümde. Yanımda Olmayanlar. İyi Günümdede. Hiç Yanımda Olmasınlar!!!!!.''
''Ben Sana Ağlarken, Sen Başkasını Güldürmeye Çalıştın Buda Canımı Çok Yaktı...!!!''