Nərmin Sadıqlı

Nərmin Sadıqlı
@Narminsadig
Kitab həyatdır... Kitab hər şeydir Onu oxumaq isə çox möhtəşəm hisdir
"Aşk öyle bir şey değil," dediğimde kaşını kaldırdı. Ona aldırmadan devam ettim. "Ben âşık olmalıyım dediğinde âşık olmazsın. Belki onu hissedersin, yakında bir yerlerde dersin ama o kişi aslında farkında olmadan sana gelmek üzeredir. Ya da onu görmüşsündür ama o an hislerine bir isim verememişsindir. Ben âşık olacağım dediğinde olmazsın. Aşk seni oldurur. Gelir, seni yakalar, istediğini alır. İstediğin kadar kaç, üstünü ört, oradadır. Örtünün altında saklanıyordur."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sadece bu seferlik-her bağımlı kendine bu sözleri söyler.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Bazı şeylerin varlığını yalnızca hissedersiniz.
Anlamsız ölüm, onursuz bir ölümdür
Sayfa 40·Kitabı okudu
Ben neden doğmuştum ki? Nasıl zalim bir Tanrı, şanslı bir azınlık Karayipler’deki yatlarında martinilerini yudumlarken, başka bir yerde insanların öz çocuklarına bu tür zorluklar ya­şatmasına izin verirdi?
Sayfa 187·Kitabı okudu