Ben bir kitap okuduğumda kendimi tebrik ediyorum ancak diğer insanların ayda 5 6 kitap bitirmesi açıkçası kendimi herkesten uzak konumlandiriyor. Sanki bir şeyleri yanlış yapıyor hissine kapılıyorum. Ya 100 kitap okumak ya da hiç kitap okumamak doğru olan. Sadece bir kitap okumak hiç kitap okumamaktan daha kötü gibi... bir şeylere gecikiyorum gibi...