Ronahi

Ronahi
@Narniakralicesi
Eğer tüm renkler aynı olsaydı, gökkuşağının bir anlamı kalmazdı.
Ben bir kitap okuduğumda kendimi tebrik ediyorum ancak diğer insanların ayda 5 6 kitap bitirmesi açıkçası kendimi herkesten uzak konumlandiriyor. Sanki bir şeyleri yanlış yapıyor hissine kapılıyorum. Ya 100 kitap okumak ya da hiç kitap okumamak doğru olan. Sadece bir kitap okumak hiç kitap okumamaktan daha kötü gibi... bir şeylere gecikiyorum gibi...
aysenurunablasi isimli okura yanıt verildi
Ronahi
Youtube da falan da görüyorum instagramda her yerdeler