Sadece aşıkken insanlığa körü körüne inancımız olur; her şey mükemmeldir, her şey güzeldir ve her şey şairane bir biçimde gerçek dışıdır. Yine de bu harika bir deneyimdir; genellikle akabinde gelen korkunç hayal kırıklıklarına rağmen, yaşamaya değerdir. Bizi tanrılarla aynı seviyeye getirir ve bizi her türden sanatsal faaliyete teşvik eder.Gerçek şairlere dönüşürüz; sadece şiir ezberleyip alıntı yapmakla kalmayız, aynı zamanda kendimiz de genelde Apollonlara dönüşürüz.