"Hepimiz ne çok şey istiyoruz ve ne kadar kaprisli despotlariz! Ancak şimdi görebiliyorum! insanin yüz anlatimindan küçücük bir değişikliği bile bağışlamiyoruz, oysa o kişinin yüzünün neden değiştiğini bilmiyoruz."
"Tüm beynimin altüst olup bambaşka bir biçimde çalışabilmesi için akıl hastanesine yatıp sonra daiyileşsem mi?"diye düşünüyordum.Yaşamı nasıl da arzuluyordum ve ona nasıl da inanıyordum!..