Bazen uzağa , çok uzağa; kendimi unutacağım bir yere gitmek, unutulmak, kaybolmak, yok olmak istiyorum. Kendimden kaçıp çok uzaklara gitmek, kimsenin beni tanımadığı, kimsenin dilimi bilmediği herşeyi kendimde hissedeceğim bir yere gitmek istiyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eşyayı dahi incitme diyen bir medeniyetin mensuplarıyız.
Su içtikleri bardağı öpen mevlevileri düşünün, ormana girdiklerinde genç ağaçları korkutmamak için baltanın sapını bezle saran tahtacıları. Şimdi ise birbirlerinin küçük bir hatasını bekleyen ne çok insan var. Dolayısıyla ne çok acı ...
İbrahim Tenekeci