Naz

Dedim ya, hiç yoktan susturuldu şarkımız...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En iyi değilim, en kötü de .en cömert değilim, en cimri de. En kibirli değilim en mütevazı da. Hiç kimseyi kandırmamış değilim, herkesi aldatmış da. Kimseyi yarı yolda bırakmış değilim, herkesi satmış da. Hep iyiliğimden kaybetmiş değilim, kötülük yapa yapa da kazanmış da. Çok başarılı olduğum günlerde oldu, dibe vurduğumda. Sevgi dolu değilim, nefret dolu da. Barışçıyım, biraz da savaşçı. Biraz güçlüyüm biraz zayıf. Biraz iyiyim biraz kötü. İyi? Kötü? İnsanım! William Shakespeare
Bu hayatta en nefret ettiğim cümlelerden birisi de; Bu yaşta ne derdin var . Hani illa bazı şeyleri yaşamak için büyük olmak gerekmiyor yaşa bakmayın başa bakın, ne yaşadıklarına bakın...
Biz çocukken ; yollar bozuk , ziller bozuk ama adamlar sağlamdı! Düşünüyorum da biz, büyüyerek çocukluk etmişiz. Ben sadece çocukluğumda hiçbir şey düşünmeden erkenden uyuduğum geceleri özlüyorum. Çocukken her şeyin sahibi olmak için büyümek isterdik . Büyüdük; şimdi herşeyden uzak olmak için hep çocuk kalmak istiyoruz.