Uzak diyarlara...
Uzak diyarlar neresi diye sormayın bana
Bilmiyorum
Bilmediğim yerlere gitmek istiyorum zaten
Kimsenin bilmediği yerlere.
İnsanların olmadığı, kuşların uçmadığı, telefonun çekmediği
Uzak diyarlara gitmek istiyorum
Yalnız yapayalnız, yalpalayarak.
Issız gecelerde ağlamak istiyorum,
Soğuktan üşümeyi, bir kayanın dibine kıvrılmayı,
Sırılsıklam ıslanmayı istiyorum.
Ağlamayı, en çok ağlamayı özlüyorum,
Gözyaşımın dudaklarımı ıslatmasını
Yaşlardaki tuzun yüreğimi yakmasını istiyorum.
Issız dağlarda yapayalnız kalmak istiyorum
Yalnız kalmış bir ağacı kucaklamak istiyorum
Toprak yollarda ayaklarımı sürüyerek yürümek,
Hafiften toz kaldırmak istiyorum.
Kimseler bilmese diyorum uzaklarda olduğumu,
Gözyaşlarımı kimseler görmese,
Hıçkırıklarımı kimsecikler duymasa,
Unutulsam diyorum, unutulsam, yok olsam, hiç olsam, kaybolsam
Hep uzaklarda olsam...