Gülbeşeker

Çok güzel bi mahallede çok güzel bi evim var bi sürü komşularım. Hayallerimden fazlasını yaşıyorum, hamd olsun... Çoğu insanın yaşamak isteyip elde edemediği bi hayat... Ne iyilik yaptım acaba ?
Remziye Salçacı isimli okura yanıt verildi
Gülbeşeker
Biricik sevgili papatyam 🌼