Bir gün yaşlı bir çifte sormuşlar:
“Tam altmış beş yıl... Bunca yıl nasıl ayrılmadan nasıl evli kaldınız?”
Yaşlı çift cevap vermiş:
“Bizim zamanımızda bir şeyler tamir edilirdi, çöpe atılmazdı.”
Gülersin, mutlu zannederler. Ama o gülüşün altında yatan acıları, enkazları ve kırgınlıkları asla görmezler. Bu yüzden kimseye hiçbir şeyi ispatlamaya ve anlatmaya çalışma, kimseye aldırma.
Değerini bilmeyen birinin hayatında olmaktansa, sarıl yalnızlığına. Kendi gibileri yeter ona. Senin için rahat olsun. Bırak senin yerine onları koysun. O başkalarına doysun. Sen sahte sevgilere toksun.