Ne düşünüyorum? Guzel soru cok şey düşünüyorum aslında gunluk yapılması gerekenler, insanlarla iletişim kurarken söylenmesi gerekenler, diken ustunde yürümek gıbı hayat duşunmeden konuşma, düşünmeden yürüme, düşünmeden yeme, düşünmeden zaten uyunmuyor...Cok şey düşünüyorda insan nasıl kendı olarak hayatta kalıcagını düşünemiyor...