"Hayata turnusol kağıdı gözüyle bakmak, her şeyde dapdar bir derli topluluk, düzen görmeyi, tertemiz bir kontrol hissine sahip olmayı istemek umutsuzluğa yol açar.Çünkü aldatmacadan başka bir şey değildir.Hayatı biz yaşıyoruz.Turnusol kağıdı biziz.Sürekli genişleyen bir kozmostaki sabit olmayan bir dünyada hareket eden bir ögeyiz."
" Yalnızca algılayabildiğimiz kadarını biliriz.Deneyimlediğimiz her şey, en nihayetinde, algılayabildiklerimizden ibarettir.'Neye baktığın değil , ne gördüğün önemlidir.'"
" Bir yerde uzun zaman kaldığınızda, dünyanın ne kadar büyük ve uçsuz bucaksız olduğunu unutuyordunuz.O enlem ve boylamların uzunluğunu algılayamıyordunuz.Kendi içimizdeki uçsuz bucaksızlığı da algılayamadığımız gibi."