Nazım Hikmet, “Yaşamaya Dair “ demiş .Olmaz , çünkü yaşamayı anlatı konusu yapamayız , yaşamaktan söz edemeyiz ,onu ancak bünyemizde duyabiliriz.Bu yüzden “Yaşamak Umrumdadır” demeli.
Neyin olan neyin olağanüstü olduğu; hayatın tekdüze olup olmadığı insanın neye nereden baktığı ile ilgili değil mi? Şehirde olağan akış dediğimiz ortam içinden bize bakılmaya değer, görülmeye değer onu çekip cikardigi için şiir olmuyor mu?