İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
Reklam

İnci Rüstəmli

, bir kitap okudu
10/10
·226 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2022 16. kitabı
Ceyhun Hidayətli
7.8/10 · 142 okunma
Hayatta hep mutlu olursam,hayalini kuracak neyim kalır...
Düşünce
size bir yıl geriye gidebilme şansı veriliyor. Ama giderseniz o bir yıldan önceki iki seneniz yaşanmaz,unutursuznuz.Gidermiydiniz? **************** Ben onu bir daha yaşamak için ne olursa olsun ister bütün yıllarımı silirse silsinler yinede giderdim...
Mutluluk unatabilmektir...
Hayat ve İnsan
Reklam