size bir yıl geriye gidebilme şansı veriliyor. Ama giderseniz o bir yıldan önceki iki seneniz yaşanmaz,unutursuznuz.Gidermiydiniz?
****************
Ben onu bir daha yaşamak için ne olursa olsun ister bütün yıllarımı silirse silsinler yinede giderdim...