İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Anne, pijamalarımı tapa bilmirem, Nerede? " "Nerde çıkardıysan ordadır. " "Anne icat defterim nerede?" "Nereye koyduysan ordadır. " "Anne gözlüyüm nerede?" "Gözünde!"
Sayfa 140 - Klasik anneler·Kitabı okudu

İnci Rüstəmli

, bir kitap okudu
8/10
·184 syf.·
Beğendi
·
2022 12. kitabı
Melih Tuğtağ
8.8/10 · 464 okunma
Peki siz nasıl deşünüyorsunuz?
10 arkadaşım olacağına, bir dostum olsun yeter...