İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
Bana duymak istediklerimi değil gerçeği söylermisin, lütfen, lütfen
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni seviyorum...
Nasılsın
Nasılsın diye sorarlar ya kim kötüyüm demişdir, kim? her kes iyiyim der ama gerçekte hiç iyi deyillerdir
Sizdedemi?
en sevdiyim koku kitapın📖 o güzel kokusu⬳