İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
Gitme, kal
gidersen kimle dost olucam 3 ayrılığı üst-üste kaldıramam... anla... en ağırıda sensin... bırakma... lütfen...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen bir gül, güneş açsın dünyama... ッ
Beni benden daha iyi tanıyan sen seni senden daha iyi tanıyan ben
Tamammı?
Beni bana bırakma...
Unutma
Beni unutma tamammı?