İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
Özledim artık
Sen misin? Dönermisin? ..............
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönül sohbet ister, kahve bahane
Bir mum geceyi aydınlata bilir, Bir sen beni aydınlata bilir...
Onu bekliyorum...
Ben bir kez vuruldum, bir daha hiç kalkamadım. Sevmeyi denedim, Afalladım, afalladım.