İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
Ya
ayrılmak bizim neyimize?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kır çiçekleri
İnsanlar orkideye koşarken kır çiçiklerini ezdiklerinin farkına varmazlar... ☹︎
Son görüşmemizde
O son görüşmemizde ağladın ya, kafanı omzuma dayayıp. sanki zaman durdu tüm yaşandıklar film şeridi gibi gözümün önünden geçti... O zamana döne bilmek üçün her şeyimi verirdim Gökyüzü'm 🌈
Düşünce
Dokunsalar ağlayacağım, dokunmuyorlarki içini boşaltasın kim böyle hissediyor?
Hayat ve İnsan