İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
Eğer kendini denizin ortasında sıkışıp kalmış bulunan, tüm dünyaya yelken açarı, seni bulabilmek için... eğer kendini karanlıkta kaybolmuş hissedersen ve göremezzen, sana yol gösteren ışık olurum... ♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎♾︎
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
mutlu son
"Mutlu son diye bir şey yoktur. Son olan yerde mutluluk yoktur... "
Hayat ve İnsan
Kitabsevər
9 avqust kitabsevərlər gününüz mübarək. həyatımıza böyük qatqı qatan kitablar📖 və bu gözəl kitabları sevənlər kitabsevərlər gününüz mübarək hər bir kitab sevərə....
Ve güldün...,
"rengarenk yağmurlar yağdı... "
"Kimi sevsem sensin..." Atilla İlhan
Aşk