iki insan bir ömür boyu birlikte yaşayabilir, çalışabilir ya da hayatlarında tek bir kez karşılaşıp ebediyen ayrılabilirler, çünkü onları bu dünyada bir araya getirecek olan şeyin doludizgin gittiği fiziksel mekâna yolları düşmemiştir. Bazen de onları neyin yaklaştırdığını anlamadan kendi yollarına giderler. Fakat, Tanrı isterse, aşkı bir kere tatmış olanlar tekrar bir araya gelebilirler.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Kimse kimseyi kaybetmez,” diye tamamladım sözlerimi. “Hepimiz tek bir ruhun parçalarıyız. Bu ruh geliştikçe dünya da ilerleyecek ve sonunda birbirimize kavuşacağız. Üzülmenin hiçbir faydası yok.”
ve bir insanı gerçekten değecek bir şey için savaşmaktan vazgeçirebilirsem günün birinde kendimi de buna ikna edebilirim. O zaman bütün hayatım elden gider.