Aslında, en iyi evlilikleri yaşamış olan dulların çoğunun yas ve ayrılma sürecini, derinden çatışma yaşayanlardan daha kolay geçtiklerini gösteren güçlü kanıtlar bulmuştuk. (Bence bu ikilemin açıklaması pişmanlıkta yatıyor: Hayatlarını yanlış kişiyle evli olarak geçirenler için eşini kaybetmek daha karmaşıktır çünkü kendileri ve boş yere geçen yılları için de yas tutmak zorunda kalırlar.)
Ailem, yakın çevrem, kız kardeşlerim eskiden bencil olduğumu söylerlerdi. Haklılardi. Kimse için bir şey yapmaya çalışmıyorum. Birisine verecek hiçbir şeyim yok. Bütün istediğim insanların beni rahat bırakmaları.