Ey vefâ-sız sevdigim.!
Göğsümün sol tarafını,
Senin için hedef tahtasi yaptim.
Dilediğin gibi,
İster hasretin,
Ister hüznün,
İster ateşin,
İster isen acının tüm oklarıyla nakşeyle,
Aşkına ve sevdana adanmış bu et parçasını.
Bir gün karşılaşırsak
Göreceğin bundan ibarettir bilesin.!!
Bilal Okur __________//✍♥️🌷