NazoNK

Can bey merhabalar, Jolier Rawen 2 nin yazım aşaması ne zaman bitecek? Artık sabrım kalmadı 😔🥺😁
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hani gün olur da düşlerin talana maruz kalırsa yeniden en güzel hayali inşa edebilirsin. İçindeki çocuğu öldürmeyenlerin hayalleri bitmez...
Geleceğine herkesin yürüyüp aşındırdığı yollardan geçerek değil, kendi yolunu çizerek gideceğine inanıyorum...
Burayı da instagrama benzetmişsiniz. Saçma sapan paylaşımlar yapanlara sözüm. Her şeyi aynı kalıplara sokma eyleminden ne zaman vazgeçecek bazıları. Güzel olan her şeyi illa bir abartıya kaçarak bozacaksınız değil mi?
"Ömrüm boyunca bana en çok zarar verecek olan kusurum; Gereksiz her şeye kafa yormam." ( Tolstoy)