-"Portuga! "
+"Hı ... "
-"Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?"
+"Niye? "
- "Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor. "
-"Totoca, sen her şeyi yapmayı nereden öğrendin, ha? Kafes yapıyorsun, kümes yapıyorsun, çit yapıyorsun, bahçe kapısı...
+" Çünkü herkes Papyonlu şair olarak doğmuyor. "