📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
On altımda evden ayrılınca, küçük bir kilim aldım. O benim dürülmüş dünyamdı.
O sırada hangi geçici odada, geçici yerde kalıyorsam, kilimi yere yayıyordum.
Kendimin haritasıydı o. Başkalarının göremediği ama kilimin kaydettiği şey, kaldığım bütün yerlerdi.
İşin aslı, insana ikiden de fazla şans verilir -çok daha fazlası.
Bulmanın/yitirmenin, unutmanın/hatırlamanın, terk etmenin/dönmenin asla durmadığını artık, 50 yıldan sonra, biliyorum.
Yaşamın tamamı bir başka şansla ilintili ve biz yaşadığımız sürece, o son güne kadar hep bir şansımız daha olacak.
Evlat edinilen çocuklar kendi kendilerini yaratırlar, buna mecburuz çünkü; yaşamlarımızın başlangıcında bir noksanlık, bir boşluk, bir soru işareti vardır. Öykümüzün can alıcı bir parçası, üstelik vahşice yok edilmiştir; rahimde patlayan bir bomba gibi.