Her konuda her şeyi bilmek zorunda değildir kimse. Zaten hangi birini bileceksin. Sadece tek bir konuda ustalaşmak lazım bazen. O yastığa kafanı koyduğunda rahat rahat uyumak lazım . Bir çok insam haksızlık yapmaya alışmış. Onlar için sorun değildir bu. Ama ben o tarz insanları katmıyorum burda. Beyninle hareket etmek kalbinle hareket etmekten daha iyi yerlere getirir seni ama kalbinin sesini vicdanının sesini kapatırsın. Onlar sana bir şey diyeceği zaman kulağında kulaklık vardır. O yüzden ikisini birden bir arada kullanmak lazım. Ses çıkarmak , tepki göstermek seni güçsüz yapmadığı gibi dünyanın en güçlüsü de yapmaz . Maalesef sistem kime karşı taraf aldığınla alakalıdır.