Ndmrl

Neyden kork biliyor musun ? Çok şey bildiğini sanıp aslında bir hiçlik içinde yaşayandan. Çünkü şüphesiz en tehlikeliler onlardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sorunlarınla yüzleşmeye korkarsan , yüzüne bakmaya cesaret bulamazsın.
Elalem değil elli alem konuşsa da sen kendi yüzünden eminsen el alkışlar , alem izler
Her konuda her şeyi bilmek zorunda değildir kimse. Zaten hangi birini bileceksin. Sadece tek bir konuda ustalaşmak lazım bazen. O yastığa kafanı koyduğunda rahat rahat uyumak lazım . Bir çok insam haksızlık yapmaya alışmış. Onlar için sorun değildir bu. Ama ben o tarz insanları katmıyorum burda. Beyninle hareket etmek kalbinle hareket etmekten daha iyi yerlere getirir seni ama kalbinin sesini vicdanının sesini kapatırsın. Onlar sana bir şey diyeceği zaman kulağında kulaklık vardır. O yüzden ikisini birden bir arada kullanmak lazım. Ses çıkarmak , tepki göstermek seni güçsüz yapmadığı gibi dünyanın en güçlüsü de yapmaz . Maalesef sistem kime karşı taraf aldığınla alakalıdır.