Ndmrl

Sorunlarınla yüzleşmeye korkarsan , yüzüne bakmaya cesaret bulamazsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Elalem değil elli alem konuşsa da sen kendi yüzünden eminsen el alkışlar , alem izler
Her konuda her şeyi bilmek zorunda değildir kimse. Zaten hangi birini bileceksin. Sadece tek bir konuda ustalaşmak lazım bazen. O yastığa kafanı koyduğunda rahat rahat uyumak lazım . Bir çok insam haksızlık yapmaya alışmış. Onlar için sorun değildir bu. Ama ben o tarz insanları katmıyorum burda. Beyninle hareket etmek kalbinle hareket etmekten daha iyi yerlere getirir seni ama kalbinin sesini vicdanının sesini kapatırsın. Onlar sana bir şey diyeceği zaman kulağında kulaklık vardır. O yüzden ikisini birden bir arada kullanmak lazım. Ses çıkarmak , tepki göstermek seni güçsüz yapmadığı gibi dünyanın en güçlüsü de yapmaz . Maalesef sistem kime karşı taraf aldığınla alakalıdır.
Bazen güçlü olmak zorunda kalırsın , bazen de güçlü görünmek zorunda .... Dıştan seni yargılayan çok olur , içini göremediklerinden dolayı. Yüz kalbin aynasıdır sözüne katılmadım hiç bir zaman. Kimse dışardan bakıldığı gibi değildir çünkü. Genelde insanlar soğuk görünürler , ama içine kalbinin derinliğine indiğinde aslında öyle olmadığını görürsün. Eski düşüncelerinden pişman olursun sonra. Ama bu bir başkası için tekrar yaşanmayacak anlamına gelmez. Aynısını defalarca kez yaşarsın. Kötü bir olaydan ders çıkarmayacaksan neden kendine , psikolojine zarar verirsin ki... Sen sen ol kimseyi eleştirme. Emin ol birini tanımadan yargılamak seni iyi insan katagorisine sokmaz aksine bu bir hastalık haline gelirse etrafına baktığında yanında kimse olmaz. Aynaya baktığında kendini tanıyamaz olur çıkarsın. Bu dünyada ne olursa olsun aynada kendine bakmaya yüzün olsun ama o yüzden 1 tane olsun.👊🏻
İlişkiler

Ndmrl

, 1000Kitap'a katıldı.