Bazen güçlü olmak zorunda kalırsın , bazen de güçlü görünmek zorunda .... Dıştan seni yargılayan çok olur , içini göremediklerinden dolayı. Yüz kalbin aynasıdır sözüne katılmadım hiç bir zaman. Kimse dışardan bakıldığı gibi değildir çünkü. Genelde insanlar soğuk görünürler , ama içine kalbinin derinliğine indiğinde aslında öyle olmadığını görürsün. Eski düşüncelerinden pişman olursun sonra. Ama bu bir başkası için tekrar yaşanmayacak anlamına gelmez. Aynısını defalarca kez yaşarsın. Kötü bir olaydan ders çıkarmayacaksan neden kendine , psikolojine zarar verirsin ki... Sen sen ol kimseyi eleştirme. Emin ol birini tanımadan yargılamak seni iyi insan katagorisine sokmaz aksine bu bir hastalık haline gelirse etrafına baktığında yanında kimse olmaz. Aynaya baktığında kendini tanıyamaz olur çıkarsın. Bu dünyada ne olursa olsun aynada kendine bakmaya yüzün olsun ama o yüzden 1 tane olsun.👊🏻