Herkesin,
Bir umudu vardır.
Bir savaşı,
Bir kaybedişi,
Bir acısı ,
Bir yalnızlığı,
Bir hüznü…
Çünkü; Herkesin bir gideni vardır,
İçinden bir türlü uğurlayamadığı…
Turgut Uyar
Görülecek, işitilecek, tadılacak, okunacak, yazılacak, yapılacak o kadar çok şey birikiyor ki, bundan sonra hayatımın bütün bunlara yetişmeyeceğinden korkuyorum.
Peyami Safa