İntihar etmek sadece kişinin kendi safi isteği doğrultusunda yapılacak bir eylem midir?
Örneğin canını alacak büyüklükte bir tehlikeye canını kurtarmak ve kurtarmamak arasındaki ince çizgide duran o hamleyi yapmak, intihar etmek ile kader arasındaki fark mıdır?
İntihar etmemiş olmak için sadece gelecek ölümü canı gönülden istemiyor olmak mı gerekli. Ya beyninin bir yerlerinde intihar etme düşüncesi bulunuyorsa ve o an refleksle karar verip ölümü seçtiyse ve bu aslında istemediği bir seçimse?