Adımı girmeliyim

Adımı girmeliyim
@NecipKydmn
Işığın olduğu yerde karanlıkta vardır.Ben karanlık tarafım
Yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir,çoğu insan sadece var olur "wilde"
Reklam
Her insanın bir başkası için sonsuz bir muamma oluşu,üzerinde düşünülmesi gereken muazzam bir hakikattır.

Adımı girmeliyim

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
1/20 kitap - %5 tamamlandı
1 kitap okudu
20 kitap
464 sayfa
1 inceleme
2 alıntı
10 günde 1 kitap okumalı.

Adımı girmeliyim

, 1000Kitap'a katıldı.