•Ahmet Kaya
•t.me/myworldd0088
•Belkide yanlıştı doğrularım..
•Ne diyordu Arif:
Giden ayaklarsa eğer geri gelir.
Fakat giden gönülse işte o bir daha gelmez..
Arada bir kendinize saçmalama be geri zekâlı diyorsanız, aklınız hislerinizle mücadeleye başlayabilir. Bu nokta da her şeyi kontrolünüze alabilirsiniz. Bunu yaparsanız risk almadan bir dava kazanmış olursunuz.
Size küçük bir sır vereyim mi? Bütün hayallerimiz güzeldir.
Bunun yanında derin izlerimiz var. Bu derin izler hep hayallerimizin önüne perdeler çekiyor.
Acımızı en son damlasına kadar yaşayalım. İçimizde yaşanan her ne ise sonuna kadar özgürce yaşayalım. Ama kalkmasını da bilelim. Bunu başarabiliriz bu bizim elimizde...