Sevgili Bilge,
Demem o ki en sessiz yer şurasıymış;
Her şey tamam sayılırken birinin hâlâ eksik kalması.
Ben kaldım o yerde;sükûtun eşiğinde.
Öfkeler evcilleşti birer birer,
Ve ben çoktan yer değiştirmişim içimde...
Senin yanıtların yok,
ama içimde o gürültü çok
Sormadığın her şey
içimde ayrı bir kapı açıyor,
her seferinde biraz daha şekil değiştiriyor
Ve şimdi söyle bilge,
iyileşmek dediğin şey
unutmak mıydı,
yoksa hatırlarken susmayı öğrenmek mi?