Okuduğum en naif aşk hikayesi olabilir. Okurken kitabı incitmek istemedim . 📚
🌾Çünkü insan daima sevdiğiyle sınanır.
🌾Aynı duayı birbirlerinden habersiz eden iki insan, er ya da geç birbirlerine kavuşurlar.
🌾Saklamaya çalışma, nafile. Sevda, çocuk gözlerinden uyku gibi akıyor.
🌾Sen yine de bir parça benimdin, ben bütün ruhumla senin.
🌾 Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor, neyi seversem ölüyor .
Reşat Nuri Güntekin /Çalıkuşu ✍