🌾 Aklın kirliyse herkesi yanlış, vicdanın kirliyse herkesi kötü, gönlün kirliyse herkesi çirkin görürsün.
Kusurun, her zaman görülende değil, biraz kendinde biraz da içinden baktığın hâlinde olduğunu unutma.
Şimdi biri seslense ;" bırak bu işleri, gel sokakta birdirbir oynayalım ya da saklambaç... Plastik bir top bulalım mesela, balon da olsa olur 🎈 ya da bi kız seslense duvar gölgesinden; gel beştaş oynayalım diye ...
Sayfamı dondurur giderdim.