Kendini paralamak yerine aklını başka şeylerle yormalısın ki ömrünün geri kalan kısmını kendine ayırabilesin.
Unutma !
Kalbin kimin için attığında çok , hâla bir kalbinin olduğunu ve attığını hissederek şükretmelisin.
Bazı ayrılıklar , benliğini kaybeden ve gençliğini değmeyen birinin yoluna feda eden insanı yeniden filizlendirir.
Evet güzel insan , yüreği güzel yolcu...sabredeceğiz , ta ki kaybolan ışık odamızdan içeri girene kadar ️