Bir keresinde ona kalbime girmesi hâlinde bana ne olacağını sorduğumda onun geldiği yere gideceğimi söyledi.
Yer değiştireceğiz , dedi .
Ben ona dolabın içinde yaşamak istemediğimi söyleyince o da bana esas geldiği yerin orası olmadığını söyledi.
Bela , kalbine girebilir miyim?
Hayır , diyorum .
Lütfen ? Diyor. İzin ver gireyim.
Hayır , diyorum.
Mutsuz görünüyor . Okulda anne babalarımızdan başka kimsenin bize dokunmasına izin vermememiz tembihlenmişti.
Kalbime girmesi dokunmakla aynı şey mi?