Son zamanlarda duyduğum en güzel cümle: "Sevgiyle çiçek açtıracağınız insanları sevgisizlikle dikenleştiriyor, sonra da senin dikenlerin var diye suçluyorsunuz."
Bir kitapta şöyle yazıyordu: "Nesneler
bizim onlara yüklediğimiz anlamlardan ibarettir. İnsanlar da öyle." Bu yüzden kimseye derin anlamlar yüklememek lazım.
Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmedikleriyle değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime.
Stefan Zweig