Güzel olan her şey yarım kalır,
filmler en güzel yerde sonlanır.
Çok mutluyum dediğin yerde
hüzün kendini hatırlatır...
çocukluk kısadır,gençlik azdır
Ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır!
vefa azdır,sadakat sınırlıdır,
verilen sözlerin ömrü kısadır!
Çok seversen çok çabuk gider
Güzel rüyalar en güzel yerinde biter
Güzel olan ne varsa,sevdiğin şarkı gibi
hemen bitiverir,kısacıktır!