Sedat sarısaç

Sedat sarısaç
@Nemessiss
Bo xude
Kürt gençleri olarak 2020 den en büyük temennimiz annelerimizin bahsettiği "zaroke xelke" seviyesine yükselmektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
+Kürtler neden hep yerde yemek yer - çünkü onlar hiç bir zaman masaya sığmadılar. 😜
Kürt olmak çok zor annem arıyor Kardeşinle eve gelmeyin misafir Gelmiş yatacak yer yok 😜😜
Kürt kızlarına aşık olmayın Sevgili oluyorsun ailesi dövüyor Ayrılıyorsun gene dövüyorlar 😜😜