Sedat sarısaç

Sedat sarısaç
@Nemessiss
Bo xude
Kürt gençleri olarak 2020 den en büyük temennimiz annelerimizin bahsettiği "zaroke xelke" seviyesine yükselmektir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
+Kürtler neden hep yerde yemek yer - çünkü onlar hiç bir zaman masaya sığmadılar. 😜
Kürt olmak çok zor annem arıyor Kardeşinle eve gelmeyin misafir Gelmiş yatacak yer yok 😜😜
Kürt kızlarına aşık olmayın Sevgili oluyorsun ailesi dövüyor Ayrılıyorsun gene dövüyorlar 😜😜