Nərmin

Shakespeare dedi ki : Ben hep mutluyum. Neden biliyormusun.? Çünkü hiç kimseden bir şey beklemiyorum. Beklenti her zaman zarar verir. Hayat kısa. Bu yüzden hayatını sev ve mutlu ol.! Gülümsemeyi sakın bırakma. Kendin için yaşa ve konuşmadan önce dinle. Yazmadan önce düşün. Harcamadan önce kazan. Dua etmeden önce inan. Vazgeçmeden önce dene. Nefret etmeden önce sev. Ölmeden önce yaşa...
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Herkes sevdiği kadar yanında kalır. Belki de akışına bırakmalı hayatı."🔗🖤
1000Kitap
~~ Beni c‏ândan usandırdı cef‏âdan y‏âr usanmaz mı ? Felekler yandı ‏âhımdan mur‏âdım şem-i yanmazmı ? 🍁 MƏHƏMMƏD FÜZULİ.
Edebiyat
En karanlık gece de bile yıldızlardan gelen bir işık vardır. 💫 Adem Fawer
1000Kitap
"Baharda kışı, kışın da baharı özler insan. Ne uzaksa onu özler... Kavuşmak şart mı? Boşver! Bazı şeyler yokken güzel.”🖤
1000Kitap